ИНТЕРВЮ

site.btaТенденции в електронната търговия: Чакаме промоции за по-скъпи стоки, влияем се от популярни личности, когато пазаруваме

Снимка: Милена Стойкова/БТА, архив
През последните години наблюдаваме устойчиво нарастване на интереса на българския потребител към възможността да пазарува онлайн. Това каза в интервю за БТА социологът Добромир Живков, управител на "Маркет Линкс" (Market Links). В деветото издание

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЦМ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 01:29 на 29.10.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация