Изпълнителният директор на "Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" АД д-р Франк Кванте:

site.btaЛетният туристически сезон в България се скъсява, проблемът е в рекламата

Снимка: Христо Стефанов/БТА
Късият летен туристически сезон в България не се дължи на лошо качество на туристическата услуга. Проблемът на България е свързан преди всичко с рекламата. Нужно е усилията да бъдат насочени към създаването на качествена маркетингова стратегия. Това

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ВЙ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 05:23 на 30.06.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация