site.bta"Шел България" получи награда за устойчиви политики

"Шел България" получи награда за устойчиви политики
"Шел България" получи награда за устойчиви политики
Снимка: "Шел България"

"Шел България" (Shell България) получи награда в категорията "Устойчиви политики" в тазгодишното издание на конкурса на b2b media "Най-зелените компании в България", съобщиха от компанията. На официална церемония в присъствието на заместник министър-председателя по климатични политики и министър на околната среда и водите Борислав Сандов, компанията беше класирана на първо място в своята категория за цялостния си ангажимент към устойчивото развитие.  

"Щастливи сме, че получихме тази висока оценка за усилията на "Шел" да се превърнем в енергиен бизнес с нулеви нетни емисии. За нас това е дългосрочен ангажимент, който включва конкретни малки стъпки, които правим ежедневно и в България. Пътят към постигането на амбициозната ни цел е дълъг и зависи от съвместните усилия на бизнеса, правителството и обществото в нашата страна и ние призоваваме за това", коментира Камелия Славейкова, председател на борда на директорите на "Шел България".

Експертното жури на конкурса на b2b media е взело предвид усилията на "Шел България" за намаляване на въглеродния отпечатък от операциите на обектите си чрез захранване със 100 процента електрическа енергия от възобновяеми енергийни източници, инсталиране на соларни панели на покривите, подобряване на енергийната ефективност на обектите чрез използване на LED осветление и термостати за хладилните витрини и отоплението в обектите, обучение на персонала за подобряване на информираността им по отношение на енергийна ефективност и др. Клиентите на "Шел България" разполагат с алтернатива за зареждане на електромобили в ключови обекти в страната. Корпоративните клиенти могат да се възползват от услугата за компенсиране на въглеродните емисии, генерирани от техния автопарк, чрез сертификати за въглеродни кредити. 

По отношение на социалната отговорност "Шел България" е сред основателите на първата по рода си българска Харта за многообразието, а в последните години направи редица социални инвестиции в общините от Югоизточна България. Също така по време на пандемията и войната в Украйна компанията направи значителни дарения към центровете за спешна медицинска помощ в страната и БЧК, посочват от "Шел".

Конкурсът "Най-зелените компании в България" се провежда за 12-а поредна година, като идеята му е да бъдат отличени и надградени усилията на бизнеси, общини, неправителствени организации и конкретни личности за постигането на устойчиви цели и корпоративно-отговорни стратегии. "Шел България" участва за първи път през 2022 г., се посочва в съобщението. 

"Шел" е на българския пазар повече от 30 години, като е една от водещите компании в бизнеса с търговия с петролни продукти със своите над 100 търговски обекта.

/ВЙ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 00:12 на 06.07.2022 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация