site.btaФЕНА: Потребителите в Босна и Херцеговина се оплакват най-много от комуналните и телекомуникационните услуги

Снимка: ФЕНА
През първите шест месеца на тази година институцията на омбудсмана за защита на потребителите в Босна и Херцеговина e получила над 600 жалби от потребители за комунални и телекомуникационни услуги, както и за други потребителски услуги, предаде за БТА босненската агенция ФЕНА.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЕЩ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 21:16 на 24.11.2025 Новините от днес

Председателят на парламента Рая Назарян: Приключването на пост-мониторинговия диалог с ПАСЕ е обективна оценка за усилията на България и значителния напредък в укрепването на демокрацията, върховенството на правото и защитата на правата на човека

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация