site.btaДраматизация на „Мързеливата Богданка“ представиха деца от родно училище в Атина

Драматизация на „Мързеливата Богданка“ представиха деца от родно училище в Атина
Драматизация на „Мързеливата Богданка“ представиха деца от родно училище в Атина
Снимка: Българско неделно училище "Св. св. Кирил и Методий" - Атина

Драматизация на народната приказка „Мързеливата Богданка“ представиха учениците от 5 клас на неделното училище „Св. св. Кирил и Методий“ в Атина. Тя бе част от спектакъла „Приказка за България“. 

„Въпреки че учениците в този клас изучават български език като чужд и имаха известни затруднения с усвояването на някои специфични и понякога непреводими думи, характерни за автентичния български народен фолклор, те се справиха блестящо и успяха по един неповторим начин да припомнят на публиката българската поговорка „Който не работи, не трябва да яде!“, написа във Фейсбук страницата на учебното заведение класният ръководител на 5 "б" клас Росица Гикас. 

Тя поздрави и поименно учениците, участвали в драматизацията. „Елена, Мария, Йоана, Христина, Алекс, Костадин и Филип - аплодисменти и поздравления!“

Представянето на дейността на учениците е част от рубриката на училището „Зад кулисите”. 

По-рано в същата рубрика началният учител Мирела Георгиева разказа за представянето на приказките „Ти да не вярваш“ и „Колко са магаретата“ от учениците в трети и четвърти клас. Това се случи по време на празника по случай 145 години от Освобождението на България от османска власт, озаглавен „Приказка за България“. 

В тържеството децата представиха и хора, научени от преподавателя си по танци Теодора Бялкова. „Репетирахме в училище, репетирахме в театъра, репетираха и вкъщи, въпреки зимата и всички върлуващи вируси. А ентусиазмът, с който танцуват се видя на сцената. Имаме прекрасни танцьори, които очакват с нетърпение следващото представление“, написа тя в рубриката „Зад кулисите“.

 

/ЮХ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 13:42 на 29.09.2023 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация