site.btaЦентърът за подкрепа за личностно развитие в Стара Загора спечели проект за модернизация на школите по визуални изкуства

Центърът за подкрепа за личностно развитие в Стара Загора спечели проект за модернизация на школите по визуални изкуства
Центърът за подкрепа за личностно развитие в Стара Загора спечели проект за модернизация на школите по визуални изкуства
Снимка: Община Стара Загора

Центърът за подкрепа за личностно развитие (ЦПЛР) към Община Стара Загора спечели проект по Националната програма „Осигуряване на съвременна, сигурна и достъпна образователна среда“ на Министерството на образованието и науката (МОН) по модул 2 за модернизация на школите по визуални изкуства. Това съобщиха от пресцентъра на местната администрация. 

В рамките на проекта, който ще  се реализира под мотото „Цветно ателие“, се предвижда оборудване и обзавеждане на школите по визуални изкуства. Целта е да се подобрят условията за творческа и образователна дейност на децата и учениците, които посещават школите.

„Чрез реализирането на програмата ще подобрим условията за личностно развитие на децата и учениците от нашия град. Това ще стане чрез модернизация на базата и осигуряване на необходимите материали и пособия за висококачествен учебно-творчески процес“, обясни д-р Милен Алагенски, директор на центъра. Той изрази надежда, че подобрените условия ще стимулират творческия потенциал на възпитаниците на школите и ще допринесат за още по-успешното им представяне на конкурси.

БТА припомня, че в ЦПЛР – Стара Загора функционират 18 школи и клубове в областта на изкуствата. В тях се обучават деца от 6 до 18 години. Вчера ученици от центъра се включиха в акция по почистване и освежаване на пространството пред Младежкия дом в града, съобщиха от пресцентъра на Община Стара Загора.

 

/ТС/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 21:54 на 10.07.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация