site.btaСедем учители от област Кърджали бяха удостоени с отличието „Неофит Рилски“ на МОН

Седем учители от област Кърджали бяха удостоени с отличието „Неофит Рилски“ на МОН
Седем учители от област Кърджали бяха удостоени с отличието „Неофит Рилски“ на МОН
Снимка: кореспондент на БТА в Кърджали Валентина Стоева

С отличието на Министерството на образованието и науката „Неофит Рилски“ бяха удостоени седем учители от област Кърджали. Грамотите, заедно с книги на български автори, бяха връчени от началника на Регионалното управление по образование Ангелина Костова.

Костова подчерта значимостта и смисъла на учителската професия, като каза на преподавателите, че те не само преподават знания, но и възпитават добродетели, изграждат характери и създават бъдещето на обществото.

„Отличието е не просто награда, а признание за висок морал, професионална чест и педагогическа мъдрост“, каза още Костова.

Присъстващите на церемонията учители приеха грамотите като знак на признание за труда им, който не е останал незабелязан. 

Ежегодната награда „Неофит Рилски“ на Министерството на образованието и науката е учредена през 1996г. Тя се връчва за 24 май и се присъжда на изявени учители и директори на детски градини, училища и обслужващи звена в сферата на образованието, за дългогодишната им цялостна професионална трудова дейност в системата на народната просвета и принос в развитието на образователното дело в България. Тазгодишните й носители от област Кърджали са: Стайка Ангелова от СУ „Йордан Йовков“, Недялка Фучеджиева от ПГИ „Алеко Константинов“,  Снежана Христова и Здравка Дунгова от ЕГ „Христо Ботев“, Десислава Бодурова от СУ „Отец Паисий“, всички в Кърджали, както и Гюлджан Дауд от СУ „Никола Вапцаров“ – Момчилград и Дамла Йорданова в  Център за обществена подкрепа – Общински детски комплекс – Ардино.

/ХК/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 18:48 на 22.05.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация