site.btaМонографията „Рицарите на американската реклама“ има представяне на 23 май

Монографията „Рицарите на американската реклама“ има представяне на 23 май
Монографията „Рицарите на американската реклама“ има представяне на 23 май
Снимка: НБУ

Монографията „Рицарите на американската реклама“ от Даниела Кадийска има представяне на 23 май в Нов български университет (НБУ), съобщават от Центъра за книгата към висшето учебно заведение, които са организатори съвместно с департамент „Кино, реклама и шоубизнес“ в университета.

По думите им книгата е плод на дългогодишно изследване на авторката и е посветена на студентите ѝ, за да научат и запомнят уроците от миналото, да ги прилагат в бъдеще, за да оставят своя отпечатък в света на комуникациите.

Томът разказва за фигури като Джей Уолтър Томпсън, Стенли Резор, Хелън Резор, Албърт Ласкър, Джон Кенеди, Клод Хопкинс, Росър Рийвс, Бил Бърнбах, Лео Бърнет, Дейвид Огилви. „Рицарите на американската реклама“ събира истории на над 50 личности, допринесли за развитието на брандове и продукти, посочват от Центъра за книгата към НБУ. 

Целта на авторката е да предаде знанието, както и да надгради историята с практически насоки и реални инструменти за справяне със съвременните предизвикателства в бизнеса, допълват организаторите.

/ ГН

/ХТ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 05:15 на 16.06.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация