site.btaАрхеологическото ни наследство, музеите и положителният стереотип трябва да бъдат част от „Бранд България“, смятат експерти

Снимка: Христо Касабов/БТА
Археологическото наследство на страната не се използва, а би могло да бъде важен елемент за пъзела „Бранд България“. Това каза археологът академик Васил Николов от Националния археологически институт с музей при БАН по време на днешната дискусия „Бранд България 2024 - модерният разказ за културата и туризма. Имиджът на страната ни в националната и международна комуникация".

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ХТ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 22:38 на 17.07.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация