site.btaГабриела Хърст напусна "Клое", за да се съсредоточи върху собствената си марка

Габриела Хърст напусна "Клое", за да се съсредоточи върху собствената си марка
Габриела Хърст напусна "Клое", за да се съсредоточи върху собствената си марка
Снимка: АП

Дизайнерката Габриела Хърст превърна в празник представянето на последната си колекция за" Клое", като танцува щастливо с поканената група от школата по самба "Мангуейра" и показа без задръжки радостта си от приключилия ангажимент. 

Самата колекция е не толкова новаторска, колкото обединяваща хитове от тригодишния й престой начело на парижката модна къща. В бележките си за нея  Хърст я нарича закриване на своята „модна антология” в "Клое". Начело на модната къща тя изведе на преден план устойчивостта и климатичния активизъм. 

За пролетта на 2024 г. Хърст изследва "силата на индивидуалното действие като форма на загриженост за околната среда“ и напомня за природата чрез цветята и растенията . "Какво по-добро можем да намерим от забележителното инженерство на растения и цветя? Тези изключително важни производители на кислород, от които зависим, са лъчезарно представяне на самия живот", пише Хърст в бележките си.

Колекцията отдаде почит и на традициите на модната къща – чрез майсторската изработка и реинтерпретация на чантички, предложени от основателката й Габи Агион. Някои от сандалите и обувките напомнят на създадените от Карл Лагерфелд за "Клое" през 1993 г. 

"Най-големият страх на много дизайнери е, че когато се фокусират върху нещо ново, те напускат дома си и не се развиват, но и "Клое", и GH се развиват едновременно", каза Габриела Хърст пред „Уиминс уеър дейли“. На въпроса дали иска да оглави друга голяма модна къща, отговорът й е, че предпочита собствената си марка. 

"Трябва да се съсредоточим върху GH, откриваме магазин в Лос Анджелис, търговията на дребно се увеличава, цифрите са луди. А аз съм луксозен дизайнер. Луксозният дизайнер е различен от модния дизайнер. Един луксозен дизайнер се развива. Аз не се занимавам с тенденции. Аз се развивам в собственото си време. Моите приоритети са материите и качеството и аз имам клиенти, които искат това, което правим".

Едноименната си марка Габриела Хърст учредява през 2015 г. Колекциите за нея тя представя на Седмицата на модата в Ню Йорк. Те са изработени много качествено, често с иновативни материали, като антирадиационна материя, която предпазва от излъчването на мобилните телефони, свръхфина мериносова вълна и лен, обработен с алое, който го омекотява и придава на тъканта свойството да овлажнява кожата. Устойчивостта е един от основните й принципи. Нейна запазена марка са трикотажните рокли с процепи.

Габриела Хърст е родена в Уругвай през 1976 г. Тя израства в ранчото на семейството си. Учи в Британското училище в Монтевидео. Бакалавърска степен по комуникации получава в частния университет ОРТ в уругвайската столица. Когато се дипломира, заминава за Париж, а след това за Ню Йорк, където учи сценични изкуства. Започва да работи като дизайнер през 2004 г.  

Сред клиентките на Габриела Хърст са Джил Байдън, Анджелина Джоли, Лора Дърн, Дакота Фанинг, Селена Гомес, Ан Хатауей, Деми Мур, Ема Стоун, Ема Уотсън, Меган Маркъл, Джулия Робъртс, Лейди Гага, Амал Клуни, Ума Търман.  

/ХТ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 06:02 на 14.05.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация