site.btaОсновната цел на пропагандата днес е да има твърде много „гледни точки“, смятат експерти в сферата на маркетинга и медиите

Снимка: Владимир Шоков/БТА
Основната цел на пропагандата днес е да има твърде много „гледни точки“. Тя няма послание. Целта е да се укаже влияние върху хората, но съобщенията обикновено са объркани. Това каза Андрей Симонов от Колумбийския университет по време на днешния панел „Дезинформацията в цифровата ера: Предизвикателства и решения“ във Факултета по журналистика и масова комуникация (ФЖМК) при Софийския университет „Св. Климент Охридски“.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/АКМ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 18:41 на 19.07.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация