site.btaВенера на Ботичели става дигитално лице на рекламна кампания за туризма в Италия

Венера на Ботичели става дигитално лице на рекламна кампания за туризма в Италия
Венера на Ботичели става дигитално лице на рекламна кампания за туризма в Италия
Снимка: Фейсбук страница на „Open to meravigli“
Прочутата Венера от картината на Сандро Ботичели (1445-1510) „Раждането на Венера” се превърна в лице на нова рекламна кампания за популяризиране на Италия като туристическа дестинация, пише вестник „Ла Стампа“ в петъчния си брой. Кампанията бе

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/АКМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 17:38 на 28.04.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация