site.btaБезплатният швейцарски всекидневник 20 Minuten отпечата последния си брой
Безплатният швейцарски всекидневник 20 Minuten публикува последното си издание днес, слагайки край на 26-годишната си история, която промени медийния пейзаж на страната, съобщи Прес асосиейшън медия/ДПА.
Създаден през 1999 г., вестникът направи революция в печатните медии със своята таблоидна насоченост, смели заглавия, кратки статии и силен акцент върху фотографията, вдъхновявайки множество последователи.
Издателят обяви, че 20 Minuten ще продължи да излиза в дигитален формат чрез своя уебсайт и мобилно приложение. Редакционният екип акцентира върху този преход на първа страница на последния брой със заглавието: „Една ера завършва, друга започва“.
Въпреки че 20 Minuten остава едно от най-четените онлайн новинарски издания в Швейцария, спадът на приходите от реклами в печатното издание доведе до решението за спирането му.
Вестникът, насочен към пътуващите към работните им места, първоначално се разпространяваше на железопътни гари и други места с голям трафик. В пика си печатното издание достига до около 1,3 милиона читатели, в страна с население от 9 милиона души.
/ХК/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина
