site.btaКоледни венци с кауза изработиха шестокласници от Четвърто основно училище в Монтана

Коледни венци с кауза изработиха шестокласници от Четвърто основно училище в Монтана
Коледни венци с кауза изработиха шестокласници от Четвърто основно училище в Монтана
Коледни венци с кауза изработиха шестокласници от Четвърто основно училище в Монтана. Снимка: Таня Василева

Коледни венци за благотворителна кауза изработиха ученици от шести „А“ клас на Четвърто основно училище „Иван Вазов“ в Монтана, съобщи за БТА учителят по изобразително изкуство Таня Василева.

Сътвореното от шестокласниците е част от Благотворителния коледен базар на Четвърто основно училище, който ще се състои на 15 декември в една от къщичките на Коледния базар в Монтана.

Таня Василева разказа, че освен благотворителната цел на творческия час, тя е искала за пореден път да накара учениците да оставят телефоните, да творят заедно за обща кауза и да се откъснат от дигиталния свят поне за малко, в името на доброто. Тя посочи, че учениците с вълнение и емоция си поделили разходите за необходимите материали и заедно в час изработили 15 коледни венеца, с които да участва техният клас.

„Хубавото беше, че децата си помагаха, така те се свързват, тъй като общуването днес е много по-трудно заради дигиталния свят, в който живеем. Това беше един вид провокация, да включим малко повече сърце и душа. Стана интересен час по изобразително изкуство, с много еуфория и емоции. Коледният дух ни завладя“, сподели още Таня Василева.

Една от къщичките на Коледния базар в Монтана е посветена на доброправенето. Всеки ден в нея има благотворителен базар на различни учебни заведения. Всяко от тях има своя кауза, която подкрепя. Ние от Четвърто основно училище ще подкрепим дете в нужда, което е със заболяване, поясни Таня Василева.

/ВБ/

Списание ЛИК

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 06:38 на 06.12.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация