site.btaКомпанията за луксозни стоки "Керинг" обяви спад на печалбата си за първото полугодие на годината


Френската корпорация за луксозни стоки "Керинг" (Kering), която все още изпитва трудности с ключовата си марка "Гучи" (Gucci), обяви днес спад на нетната си печалба за първото полугодие на 2025 г. с 46 на сто до под 500 милиона евро, на фона на встъпването в длъжност в средата на септември на новия главен изпълнителен директор Лука де Мео, предаде Франс прес.
Приходите на компанията "Керинг", собственик на луксозните марки "Гучи", "Ив Сен Лоран" (Yves Saint Laurent), "Баленсиага" (Balenciaga), "Ботега Венета" (Bottega Veneta), спаднаха през първите шест месеца на годината с 16 на сто до 7,6 милиарда евро.
"Въпреки че публикуваните резултати все още са доста под нашия потенциал, ние сме убедени, че усилията, положени през последните две години, са положили солидни основи за следващите етапи от развитието на "Керинг", заяви в прессъобщение президентът и главен изпълнителен директор на компанията Франсоа-Анри Пино.
/ЕС/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина