site.bta"Пощенска банка" няма да въвежда такси за превалутирането в евро, увериха от финансовата институция


"Пощенска банка" потвърждава ангажимента към своите клиенти и партньори, че ще осигури прозрачен и плавен преход при въвеждането на еврото като национална валута, съобщиха от финансовата институция.
Банката изпълнява много ясна и последователна стратегия в подготовката си за предстоящата промяна, която гарантира, че приемането на еврото няма да доведе до допълнителни такси, свързани с процеса на превалутиране. "Пощенска банка" гарантира, че всички наличности, сметки и продукти ще бъдат автоматично конвертирани по официалния фиксиран курс, без никакви надценки и допълнителни такси, е посочено в съобщението.
За да гарантира на своите клиенти плавен и спокоен преход, банката създаде мащабна организация за промяна и адаптиране на съществуващите процеси и технологии, както и за изграждането на прозрачна и навременна комуникационна кампания, която предоставя най-важната и полезна информация. Като част от тази кампания банката създаде на своя сайт специална секция, която дава отговор на най-често задаваните въпроси, свързани с еврото и в която специално се подчертава, че "от датата на членство на България в еврозоната всички видове левови сметки ще бъдат еднократно, автоматично и безплатно превалутирани в евро".
"Вярваме, че въвеждането на еврото трябва да бъде ясен, прозрачен и безпроблемен процес за нашите клиенти. Затова не просто спазваме регулациите – ние надграждаме, като продължаваме да предлагаме услуги и решения, които са напълно без такса, още от миналата година при подготовката за членството в еврозоната", заявяват от "Пощенска банка" в съобщението.
Банката вече въведе първа на пазара възможността за вноска в лева на каса без такса, за да улесни своите клиенти в процеса на подготовка за приемането на еврото. Сега тя надгражда тази политика, като гарантира, че преходът към единната европейска валута ще бъде лесна и гладка част от потребителското изживяване на нейните клиенти както физически лица, така и представители на бизнеса.
В процеса на подготовка на преминаване към еврото "Пощенска банка" поставя специален фокус върху предоставянето на двойна визуализация на стойностите, която ще помогне на гражданите по-лесно да се ориентират в новата валута и процеса на превалутиране, който предстои.
"Пощенска банка" е напълно готова с въвеждането на двойното обозначаване на сумите в евро и лева в документите, които кредитните институции са длъжни да предоставят на клиентите си с информация за стойностите в двете валути съгласно Закона за въвеждане на еврото в България. Клиентите на банката вече могат да проследят и сравнят стойностите в лева и евро, които се обозначават в голяма част от документите, свързани с тяхното всекидневно банкиране. От началото на годината банката дава възможност на всички свои клиенти, които имат активно интернет и мобилно банкиране да получават информация за равностойността на своите трансакции, вноски по кредити и други задължения в двете валути. Част от разширените функционалности на платформата дават възможност на клиентите буквално да "обръщат" в евро стойностите от екрана си и така с лекота да сравнят цените в двете валути. Това е още един удобен начин за потребителите да свикнат с еврото и превалутирането като процес.
"Нашата цел винаги е била да изграждаме доверие чрез коректно отношение и иновативни финансови решения, които помагат на клиентите да посрещат важните за тях моменти спокойно. Преходът към еврото е само още една стъпка, в която ще направим така, че клиентите ни да се чувстват толкова уверени, колкото и във всеки един момент от общуването си с банката", добавят от кредитната институция.
/ИЦ/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина