site.btaБългарската асоциация на рекламодателите апелира за етика, коректност и отговорност в рекламната дейност

Изображение: БАР
Във връзка с нарасналия обществен интерес към търговската комуникация в социалните медии, при която се използват влиятелни личности (инфлуенсър маркетинг), Българската асоциация на рекламодателите (БАР) апелира към всички рекламодатели за етична,

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/СС/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 15:01 на 22.09.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация