site.btaЕвропейският потребителски център у нас съветва пътниците да следят сайтовете на авиокомпаниите и на летището след глобалния ИТ срив

Снимка: AP/Carolyn Kaster
Като последица от глобалния ИТ срив преди дни, много полети закъсняха или бяха отложени, а на летищата се оформиха дълги опашки заради липсата на опции за онлайн чекиране и необходимостта да се обработват документите за багажа на ръка. Отговор на

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ВЙ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 08:17 на 17.08.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация