site.btaДоверието, лоялността и цената са водещи за българите при онлайн пазаруването, сочи проучване

Снимка: Христо Касабов/БТА
Доверието, лоялността и цената са сред водещите ни нагласи при онлайн пазаруването. Делът на пазаруващите онлайн българи на фона на световните тенденции е сравнително висок - средно 71 на сто. Пазаруваме основно от мобилен телефон, правим

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ВЙ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 23:15 на 29.07.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация