site.btaЕдин от проблемите в "Бранд България" е, че ние го нямаме и не знаем какво си представяме, заяви изпълнителният директор на БАИ Мила Ненова

Един от проблемите в "Бранд България" е, че ние го нямаме и не знаем какво си представяме, заяви изпълнителният директор на БАИ Мила Ненова
Един от проблемите в "Бранд България" е, че ние го нямаме и не знаем какво си представяме, заяви изпълнителният директор на БАИ Мила Ненова
Снимка: Благой Кирилов/БТА
Един от проблемите в "Бранд България" е, че ние го нямаме и не знаем какво си представяме под "Бранд България". Знаем за България неща, които в чужбина не знаят. И обратното - има положителни оценки на външни инвеститори към страната, за чието

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ВЙ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 22:12 на 28.04.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация