Представители на държавата и бизнеса се обединиха:

site.bta"Бранд България" е съвкупност от различни елементи - традиция, история, икономика, а туризмът е един от структуроопределящите сектори

снимка: Христо Касабов/БТА
"Бранд България" е съвкупност от различни елементи - традиция, история, икономика. Затова е важно да работим заедно, да налагаме този бранд днес, за да работи той за нас като държава утре. Това каза заместник-министърът на икономиката Николай Павлов

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЕС/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 14:19 на 16.11.2025 Новините от днес

ДСБ: Позиция на народния представител от „Продължаваме промяната – Демократична България“ Йордан Иванов относно липсата на прозрачност и отказа на Министерството на икономиката да предостави ключова информация за инвестицията на Райнметал в България

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация