site.btaВ региона на Централна и Източна Европа се наблюдава по-силен интерес към пазаруването във физическите​ магазини, сочи доклад

снимка: Спас Стамболски/БТА, архив
Потребителите в региона на Централна и Източна Европа (ЦИЕ) са все по-малко склонни да търсят активно информация за брандове или продукти онлайн. Вместо това те предпочитат да използват онлайн канали за откриване за вдъхновение. Социалните платформи

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ВЙ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 06:50 на 24.06.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация