site.bta"Лидл България" си поставя цел да намали с 35 процента пластмасата в опаковките на продукти от собствена марка до 2027 г.

"Лидл България" си поставя цел да намали с 35 процента пластмасата в опаковките на продукти от собствена марка до 2027 г.
"Лидл България" си поставя цел да намали с 35 процента пластмасата в опаковките на продукти от собствена марка до 2027 г.

"Лидл България" си поставя цел да намали с 35 процента пластмасата в опаковките на продукти от собствена марка до 2027 г., съобщиха от компанията, която отчита намаление на пластмасата в опаковките на продуктите си от собствена марка за българския пазар с 27 процента за 2022 г. Така компанията достигна предсрочно поставената си първоначална цел да постигне 20 процента по-малко пластмаса до 2025 г., посочиха още от търговската верига.

Акцията за по-малко пластмаса в опаковките на "Лидл България" е част от международната стратегия за пластмаса "Ресет Пластик" (REset Plastic) на "Шварц Груп" (Schwarz Group). 

На локално ниво за България "Лидл" отчита рециклируемост при 63 процента от опаковките на продукти собствена марка, като дава своя положителен принос за средна стойност от 53,5 процента за ритейл веригата на международно ниво. Средната стойност за всички подразделения на "Шварц Груп" 53,2 процента.

На глобално ниво веригата супермаркети е постигнала намаление от 27,9 процента, а общо за групата "Шварц" то е 28,4 процента.

Стратегията за управление на пластмасата "Ресет Пластик"  е сред приоритетите на "Лидл България" за опазването на околната среда и следва принципа "По-малко пластмаса – затворен жизнен цикъл на суровините".

По отношение на вложения рециклиран материал "Лидл България" ползва средно 16 процента в своите опаковки, а 16,8 процента е стойността на рециклата за "Лидл" на глобално ниво. 

/СЛС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 05:29 на 09.05.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация