site.btaНад 97 на сто от клиентите на офиса на НАП в Ловеч са доволни от обслужването

Над 97 на сто от клиентите на офиса на НАП в Ловеч са доволни от обслужването
Над 97 на сто от клиентите на офиса на НАП в Ловеч са доволни от обслужването
Снимка: НАП

Резултатите от проведената през първата половина на 2023 г. анкета за нивото на обслужване в офис на НАП в Ловеч показаха 97 процента одобрение сред клиентите на офиса, съобщи Радосвета Коева, главен инспектор по приходите. 

Анкетираните са отговорили, че са доволни от организацията на обслужване, отношението на служителите е било любезно и отзивчиво и са получили пълни, ясни и точни разяснения на достъпен и разбираем език. Чакалите по-малко от 10 минути, за да бъдат обслужени, са 83 на сто, изчакване между 10 и 20 минути са имали 6 процента, а над 20 минути – 5 на сто. Болшинството от участвалите в анкетата (83 процента) са отговорили, че лесно са се ориентирали къде ще им бъде предоставена услугата.

Над 12 хиляди клиенти са преминали през офисите за обслужване в Ловеч и в Троян през първите шест месеца на 2023 г.

"Продължава стремежът ни към непрекъснато подобряване нивото на административно обслужване. Знаем, че не можем да направим подаването на декларации и плащането на данъци и осигуровки приятно, но можем да го направим по-бързо, лесно и удобно",  каза Валентин Вълков, директор на офиса на НАП в Ловеч. 

 

/СЛС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 07:58 на 16.05.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация