site.bta"Билла" намалява цените на над 80 млечни продукта от асортимента на веригата

"Билла" намалява цените на над 80 млечни продукта от асортимента на веригата
"Билла" намалява цените на над 80 млечни продукта от асортимента на веригата
Снимка: "Билла"

"Билла България" (BILLA) намалява регулярните цени на над 80 млечни продукта от асортимента на веригата, съобщава компанията.

С нова, по-ниска цена между 4 и 30 на сто в магазините на "Билла" ще се продават кисели и пресни млека, сирена, кашкавали и краве масло от други търговски марки, както и млечни продукти от собствените марки на компанията.

"Изминалата зима беше предизвикателна както за потребителите, така и за бизнеса, затова сме изключително щастливи, че предлагаме на клиентите си намаление на цените на над 80 млечни продукта в първия възможен момент, когато голяма част от нашите партньори, водещи производители на млечни продукти, отразиха спада на цените при горивата, енергията и суровините. Това е важна крачка, с която бизнесът показва, че е на една страна с потребителите в борбата с инфлацията, защото тя не е в интерес на никого. За нас, като социално отговорна компания, е важно да гарантираме, че по-ниските цени ще стигнат до рафта на магазините ни и това вече е факт, те са достъпни за нашите над един милион клиенти в страната", коментира Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на "Билла България".

Млечните продукти са първата категория, в която веригата въвежда по-ниски цени. Компанията следи ежедневно динамиките в пазара на суровини, води активно преговори с доставчиците си и има готовност да въведе по-ниски цени и в други продуктови категории, съобщават от там.

Веригата е част от Сдружението за модерна търговия.

/ВЙ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 03:34 на 30.04.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация