site.bta"Билла" намалява цените на над 80 млечни продукта от асортимента на веригата
"Билла България" (BILLA) намалява регулярните цени на над 80 млечни продукта от асортимента на веригата, съобщава компанията.
С нова, по-ниска цена между 4 и 30 на сто в магазините на "Билла" ще се продават кисели и пресни млека, сирена, кашкавали и краве масло от други търговски марки, както и млечни продукти от собствените марки на компанията.
"Изминалата зима беше предизвикателна както за потребителите, така и за бизнеса, затова сме изключително щастливи, че предлагаме на клиентите си намаление на цените на над 80 млечни продукта в първия възможен момент, когато голяма част от нашите партньори, водещи производители на млечни продукти, отразиха спада на цените при горивата, енергията и суровините. Това е важна крачка, с която бизнесът показва, че е на една страна с потребителите в борбата с инфлацията, защото тя не е в интерес на никого. За нас, като социално отговорна компания, е важно да гарантираме, че по-ниските цени ще стигнат до рафта на магазините ни и това вече е факт, те са достъпни за нашите над един милион клиенти в страната", коментира Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на "Билла България".
Млечните продукти са първата категория, в която веригата въвежда по-ниски цени. Компанията следи ежедневно динамиките в пазара на суровини, води активно преговори с доставчиците си и има готовност да въведе по-ниски цени и в други продуктови категории, съобщават от там.
Веригата е част от Сдружението за модерна търговия.
/ВЙ/
news.modal.header
news.modal.text