site.btaЕвропейците са песимистично настроени за бъдещето и не се срамуват да търсят евтини стоки, сочи проучване на "БНП Париба лични финанси"

Европейците са песимистично настроени за бъдещето и не се срамуват да търсят евтини стоки, сочи проучване на "БНП Париба лични финанси"
Европейците са песимистично настроени за бъдещето и не се срамуват да търсят евтини стоки, сочи проучване на "БНП Париба лични финанси"
Снимка: БНП Париба лични финанси
Европейците са песимистично настроени за бъдещето. Една от причините за това е инфлацията, която води до промени в покупателната способност, сочат данните от годишното проучване на "БНП Париба лични финанси" (BNP Paribas Personal Finance)

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/СС/

news.modal.header

news.modal.text

Към 12:39 на 28.03.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация