Технологичният спад изтри милиарди от стойността на най-ценните марки
                        
                
                    
                        
                            
                            
                        
                    
                
            
        
    site.bta"Амазон" отново е най-ценната марка в света, измествайки от върха "Епъл", според класация на "Бранд Файненс"
                                            
                                                                                                                                                        Снимка: "Бранд Файненс"
                                                                                                                
                    
                    
                        
                                                                                            
                        
                    
                                                        
                    
                
                Американският технологичен гигант "Амазон" (Amazon) си върна първото място като най-ценна марка в света въпреки спада на пазарната капитализация на компанията с 15 на сто през 2022 г. до 299,3 милиарда щатски долара. Това се посочва в най-новия
                                    
                                                                                                /ЕС/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина