site.btaВъпреки че в най-различни доклади се говори, че туризмът е приоритет за правителството, още липсва единен туристически бранд, каза генералният директор на БТА Кирил Вълчев

Българската телеграфна агенция (БТА) има за цел в навечерието на всеки от туристическите сезони да се организира форум, на който да се обсъждат посланията, които заедно с ангажираните в туризма институции и медии да отправяме. Това каза генералният директор на БТА Кирил Вълчев по време на откриването на първото издание на форума „БГ Туризъм – Лято 2022“. 

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ВД/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 05:27 на 21.06.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация