site.bta„Мета“ ще предлага избор за персонализирани реклами във „Фейсбук“ и „Инстаграм“, съобщи ЕК

„Мета“ ще предлага избор за персонализирани реклами във „Фейсбук“ и „Инстаграм“, съобщи ЕК
„Мета“ ще предлага избор за персонализирани реклами във „Фейсбук“ и „Инстаграм“, съобщи ЕК
Снимка: AP/Eric Risberg, архив

Компаниятa майка на „Фейсбук“ (Facebook) и „Инстаграм“ (Instagram) - „Мета“ (Meta Platforms) се е ангажирала да предостави на потребителите на двете социални мрежи в Европейския съюз избор относно персонализираните реклами в съответствие с изискванията на Акта за цифровите пазари (DMA), съобщи Европейската комисия, цитирана от Ройтерс.

„Мета“ ще даде на потребителите реален избор между това да се съгласят да споделят всички свои данни и да получават напълно персонализирана реклама или да споделят по-малко лични данни и да виждат реклами с по-ограничена персонализация, се казва в изявление на Комисията.

/ЕС/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 00:06 на 10.12.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация