site.btaОнлайн продажбите по време на Кибер понеделник в САЩ достигнаха 9,1 милиарда долара, отчита „Адоби аналитикс“
Американските потребители са изразходвали 9,1 милиарда долара по време на Кибер понеделник – традиционно най-силния ден за онлайн промоции в периода от Деня на благодарността до следващия понеделник. Това сочат данни на „Адоби аналитикс“ (Adobe Analytics), цитирани от Ройтерс. Така завършва уикендът след Черния петък, отбелязан както от по-високи разходи сред домакинствата с по-високи доходи, така и от активно търсене на намаления от потребители с по-ограничени бюджети.
Според „Адоби аналитикс“, която следи над един трилион посещения на търговски сайтове, онлайн разходите са се увеличили с 4,5 на сто на годишна база към 01:30 ч. българско време. Компанията прогнозира, че продажбите до края на деня ще достигнат между 13,9 и 14,2 милиарда долара, като това ще отбележи края на празничния промоционален период, започнал след Деня на благодарността.
Кибер понеделник постави рекорд и в глобален мащаб. Данни на софтуерната компания „Сейлсфорс“ (Salesforce) показват, че към 19:00 ч. българско време онлайн разходите на потребителите по света са достигнали 17,3 милиарда долара, което е увеличение от 5,3 на сто. Компанията очаква глобалните продажби да нараснат с 6 на сто и да достигнат 52,7 милиарда долара до края на деня.
В Съединените щати онлайн продажбите са се увеличили с 2,6 на сто до 3,4 милиарда долара към 19:00 ч. българско време, отчита „Сейлсфорс“. Очакванията са продажбите да са нараснали с 4 на сто и да са достигнали 13,3 милиарда долара до края на деня.
/БП/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина