site.bta20 години от създаването на МЕТРО Кеш енд Кери България
BOBSTH 11:37:01 22-04-2019
AM1136BO.004
/ПП/ МЕТРО България - 20 години от създаването
20 години от създаването
на МЕТРО Кеш енд
Кери България
Точно преди 20 години, на 18 март 2019 г., МЕТРО отваря своите първи 2 магазина в София и в Пловдив, за да положи началото на модерната търговия в България и да подкрепи успеха на хиляди български независими предприемачи.
За 20 години, най-големият търговец на едро в България, превърна непознати преди търговски практики в обикновено ежедневие като промоционална поща, офертите с търговски отстъпки, клиентските карти, баркодът върху опаковката, защитата на клиентските права.
През годините компанията подава ръка и на хиляди български производители, за да развият успешно своя бизнес на локалните пазари, както и да намерят признание в Европа и по света. Днес 11-те магазина на МЕТРО в страната осигуряват на над 400 000 бизнес клиенти достъп до най-широк професионален асортимент от търговски решения за техния бизнес - повече от 40 000 хранителни и нехранителни продукти от България и света, под един покрив, с гарантирана проследимост и високо качество, на конкурентна цена. Инвестициите на компанията в България надхвърлят 400 милиона лева.
МЕТРО разполага с най-широкия асортимент от над 1100 български и чуждестранни червени и бели вина от Стария и Новия свят. МЕТРО София е оазисът на любителите на традиционна и крафт бира с асортимент от над 140 различни марки от над 22 страни. Повече от 3000 български и чуждестранни млечни продукти осигуряват качеството и вкуса, така необходими за кухнята на всяка пицария или ресторант. Модерните ни Био отдели предлагат широк асортимент от 100 процента биосертифицирани продукти. Близо 60 вида 100 процента чист български мед могат да бъдат открити на рафта във всеки магазин.
Иновациите винаги са били в основата на успеха на МЕТРО. През 2002 година компанията отваря първите в България рибни отдели, в които чрез уникална хладилна верига, над 90 вида риба и морски дарове от световния океан достигат до кухнята на българските шеф готвачи и до трапезата на любителите на морската храна.
Над 400 български фермери снабдяват директно магазините на МЕТРО с плодовете на българската земя, за да осигурят качество, вкус и невероятно изживяване за гостите на българските ресторанти - на море или на планина. Ефективна система за доставки снабдява клиентите на компанията с избраната от тях стока до самата врата на техния магазин, хотел или ресторант.
За втора поредна година МЕТРО получава признанието "Топ работодател на България" в резултат на стремежа си да предложи по-добра работна среда за екипа, който всекидневно се грижи за клиентите на компанията. Като част от METRO Group, МЕТРО стана лидер сред световните търговци в индекса за устойчиво развитие на Dow Jones.
/АМ/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина