site.btaФирма е скъсала кабел, оставяйки без електрозахранване близо 1800 клиенти в "Павлово" и "Бъкстон"

BOBSTH 11:52:01 29-07-2019
IS1150BO.009
ЧЕЗ - кабел - авария

Фирма е скъсала кабел, оставяйки без
електрозахранване близо 1800 клиенти
в "Павлово" и "Бъкстон"


София, 29 юли /Асен Бояджиев, БТА/
Фирма скъса кабел 10 киловолта, собственост на ЧЕЗ Разпределение България, при извършване на несъобразени изкопни работи, в резултат на което без електрозахранване днес сутринта останаха близо 1800 клиенти на дружеството в кв. "Павлово" и "Бъкстон" в София, съобщиха от пресцентъра на ЧЕЗ България.
Екипи на ЧЕЗ работят по отстраняване на повредите. За причинените щети ще бъде съставен констативен протокол.
"Лятото е активен сезон за строителни дейности, но фирмите трябва отговорно да спазват процедурите и да съгласуват своевременно ремонтите, за да се предотвратят подобни неудобства за клиентите в бъдеще", е заявил Васил Василев, директор "Експлоатация и поддържане", в ЧЕЗ Разпределение България АД.
Той припомнил, че за да не се смущава комфортът на клиентите, информация за стартиращи изкопни дейности трябва да се подава поне две седмици предварително на телефон 0700 10 010 или на имейл klienti@cez-rp.bg.

/ИС/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 06:25 на 16.07.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация