site.btaПоредната предизборна кампания не даде съществен принос за изборна мобилизация, показва изследване на „Екзакта рисърч груп”
Графика: "Екзакта рисърч груп"
Поредната предизборна кампания не даде съществен принос за изборна мобилизация. Това се потвърждава и от декларативната избирателна активност, която възлиза на около 30%, показват данните от изследване на „Екзакта рисърч груп”, съобщиха от агенцията. Оттам отбелязват, че можем да очакваме реална активност в деня на вота различна от заявената в това изследване. Но при сегашните данни очакваният брой избиратели, които ще отидат до урните, е около 2 милиона, като изчисленията се базират на официалните избирателни списъци, добавят експертите.
/АБ/
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина