site.btaПоредната предизборна кампания не даде съществен принос за изборна мобилизация, показва изследване на „Екзакта рисърч груп”

Графика: "Екзакта рисърч груп"
Поредната предизборна кампания не даде съществен принос за изборна мобилизация. Това се потвърждава и от декларативната избирателна активност, която възлиза на около 30%, показват данните от изследване на „Екзакта рисърч груп”, съобщиха от агенцията. Оттам отбелязват, че можем да очакваме реална активност в деня на вота различна от заявената в това изследване. Но при сегашните данни очакваният брой избиратели, които ще отидат до урните, е около 2 милиона, като изчисленията се базират на официалните избирателни списъци, добавят експертите.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/АБ/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 11:41 на 23.11.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация