site.btaНай-големият брой жалби, подавани в Европейския потребителски център в България, са за полети и онлайн пазаруване, съобщи директорът Соня Спасова

Екипът на Европейски потребителски център България провежда лятна информационна кампания „Вашите права“ на входа на Морската градина във Варна. На снимката: директорът на Европейски потребителски център в България Соня Спасова. Снимка: Кореспондент на БТА във Варна Данаил Войков
Най-големият брой жалби, подавани в Европейския потребителски център, са свързани с отменени или закъснели полети, загубен багаж, както и с проблеми след покупка от онлайн търговци, каза за БТА във Варна директорът на центъра Соня Спасова.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/РН/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 17:07 на 12.08.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация