site.btaДигитална туристическа карта ще представя Чепеларе като туристическа дестинация
![Дигитална туристическа карта ще представя Чепеларе като туристическа дестинация](/upload/4839838/%D0%9C%D1%83%D0%B7%D0%B5%D0%B9+%D0%BD%D0%B0+%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%8F+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82.jpg?l=1000)
![Дигитална туристическа карта ще представя Чепеларе като туристическа дестинация](/upload/4839838/%D0%9C%D1%83%D0%B7%D0%B5%D0%B9+%D0%BD%D0%B0+%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%8F+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82.jpg?l=1000&original=4f9594fd701ba13ca30067ebb59e9fa2a2274fbe)
Дигитална карта ще представя община Чепеларе като дестинация с многообразие от туристически обекти, продукти и забележителности, съобщи за БТА Съби Маданков, председател на Сдружението на хотелиери, ресторантьори и търговци в родопския град.
Във виртуалния пътеводител ще се включат всички еко пътеки, маршрути за пешеходен, пещерен и религиозен туризъм, забележителности в Чепеларе и околностите. Разработването на дигиталната карта е част от плановете за динамично рекламиране на Чепеларе в социалните мрежи и интернет пространството, според Даниела Сивенова, експерт в Туристическия информационен център в града.
Предвижда се дигиталната карта да бъде готова преди началото на летния туристически сезон, представяйки обща визия за дестинацията. В навечерието на летния сезон, представители на хотелиерския бизнес и Община Чепеларе се обединиха в своеобразен обществен форум, който ще работи по формирането и рекламирането на комплексен туристически продукт в региона, уточниха от общинския пресцентър. Основен акцент в маркетинговата програма ще бъде именно налагането на Чепеларе като разпознаваема дестинация сред аудиторията в социалните мрежи. Наред с пешеходните маршрути и новите забележителности, в рекламната стратегия ще бъдат представени и възможностите за религиозен туризъм. В околностите на Чепеларе са издигнати множество параклиси, а през последната година в града пристигат ученически групи за поклонение пред гроба на отец Евстати Янков.
Новата рекламна стратегия ще обобщи в единна платформа потенциала за разгръщане на комплексен туристически продукт. Общинари и хотелиери ще обединят усилия и в разгръщане на събитиен туризъм с богата програма от фестивали и културни дейности. Туристическата пътека „Старата воденица“ получава все повече популярност, според отзиви от летовници, почивали в Чепеларе. Дигиталното рекламиране на района ще заложи на представяне и на местата с традиционна родопска кухня.
Местната туристическа общност ще работи и по утвърждаване на марката „Чепеларе – зеленото сърце на България“. През юли в Чепеларе предстои конференция, на която ще се дискутират възможностите за климатолечение в района.
/ВД/
news.modal.header
news.modal.text