site.btaНАТФИЗ с програма за подкрепа на творческите професии

НАТФИЗ разработи програма за подкрепа на творческите професии за справяне с причинената от COVID-19 социална и икономическа криза. В началото на май катедрата по „Сценична реч" инициира безплатни онлайн курсове за българските журналисти. В проведените от проф. д-р Веселина Раева срещи се включиха повече от 70 радио и телевизионни журналисти от цялата страна, включително кореспонденти, които предават за България от Германия, Англия, Италия, Франция и др. страни членки на Европейския съюз.


Благодаря Ви за споделеното време и уроци. Надявам се до нови срещи! Поздрави от Германия.


Здравейте, професор Раева, Нещата, които казахте, бяха много интересни, за част от тях сме говорили и упражнявали по време магистратурата ми по телевизионна журналистика във Франция. За мен гласът и всичко, свързано с него, са изключително важни за посланието, което отправяме като журналисти.


Здравейте, проф. Раева, Ще се радвам да поговорим за звученето на българските медии в дните на извънредното положение - промени ли се публичната реч и как, и доколко принудителното електронно общуване ни ощетява по отношение на говорната комуникация; БНР-Радио Варна.






В средата на месец май проф. Лидия Върбанова, ръководител на магистърската програма по „Мениджмънт в сценичните изкуства и индустрии" на НАТФИЗ, ще проведе безплатен курс за всички артисти и творци на свободна практика, които се интересуват от международния опит в областта на сценичната дигитализация. Ще се обсъждат въпроси като „Как творците и мениджърите използват дигиталното пространство? Защо иновациите и дигиталното предприемачество са важни направления в арт мениджмънта днес? Какво се случва с изкуствата по света в условията на пандемия и какви са предстоящите сценарии?".




Вярваме, че заедно сме в състояние да превърнем наложените ограничения във възможности за развитие – зависи от нас!





НАТФИЗ


/ПП/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 18:58 на 30.07.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация