site.bta„България Еър“ пуска допълнителни онлайн услуги за своите пътници

„България Еър“ пуска допълнителни онлайн услуги за своите пътници
„България Еър“ пуска допълнителни онлайн услуги за своите пътници
Снимка: БТА, архив

Авиокомпанията „България Еър“ въвежда допълнителни услуги онлайн, които дават възможност на всеки пътник да добави предпочитана услуга към резервацията си чрез сайта или мобилното приложение, съобщи на електронната си страница националният авиопревозвач

Най-продаваните услуги по редовните полети на „България Еър“ – избор на място в самолета, добавяне на допълнителен регистриран багаж, превоз на спортна екипировка и др., вече са достъпни по всяко време на денонощието при закупуване на билет онлайн през сайта или мобилното приложение. Така всеки има възможността сам да добави към резервацията си удобството, което да направи пътуването му приятно. Това е поредната крачка, която авиокомпанията прави, в унисон с мисията си да се грижи за пътниците, предлагайки им високо качество на обслужване и спокойно пътуване, посочват от авиокомпанията. 

Заедно с безплатния кетъринг по всички международни линии авиокомпанията въвежда и възможността за избор на менюта срещу заплащане. 

В качеството си на национален превозвач „България Еър“ бе отличена в началото на месеца с грамота за принос в развитието и популяризирането на българския туризъм. Тазгодишното честване на Световния ден на туризма премина под темата „Преосмисляне на туризма“.

/РИ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 22:55 на 30.01.2023 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация