site.btaЕкип на катедрата "Медии и обществени комуникации" в УНСС представи свое проучване за медийната грамотност и учителите

Екип на катедрата "Медии и обществени комуникации" в УНСС представи свое проучване за медийната грамотност и учителите
Екип на катедрата "Медии и обществени комуникации" в УНСС представи свое проучване за медийната грамотност и учителите
Снимка: УНСС
Екип на катедрата "Медии и обществени комуникации" в Университета за национално и световно стопанство (УНСС) представи свое проучване за учителските нагласи и практики по отношение на изучаването на медийна грамотност в средните училища. Резултатите бяха съобщени в рамките на събитието "Интегрален подход за развитие на медийната грамотност на учениците", организирано от Коалицията за медийна грамотност, съобщи пресцентърът на УНСС. Проучването е част от проект с ръководител доц. д-р Светла Цанкова на тема "Интегриране на обучителни практики по медийна грамотност в средните и висшите училища в България". Медийната грамотност е една от ключовите компетентности и умения за живот и работа през 21-и век. Медийната грамотност и медийното образование са част от решението на най-новите социални и технологични проблеми, пред които е изправено човечеството.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/АКМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 15:50 на 29.03.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация