site.btaКампания „СТОП на рекламата“ започва в София с цел намаляване на хартиените брошури по пощата

Кампания „СТОП на рекламата“ започва в София с цел намаляване на хартиените брошури по пощата
Кампания „СТОП на рекламата“ започва в София с цел намаляване на хартиените брошури по пощата
Снимка: Български икономически форум

По случай седмицата на гората у нас се поставя началото на кампанията „СТОП на рекламата“, която цели да ограничи получаването на нежелани хартиени брошури в пощенските кутии на домакинствата. Това съобщи за БТА Георги Табаков от Български икономически форум, който е информационен координатор на инициативата.

Проектът е финансиран по Оперативна програма „Околна среда“, със средства от Европейския съюз и републиканския бюджет.

Според организаторите „СТОП на рекламата“ е екологичен механизъм, който може да помогне за това големите търговски вериги да намалят употребата на хартията за реклама. Пилотно проектът ще започне само в София.

От началото на април 2022 г., всяко домакинство в София може да заяви своя стикер „СТОП реклама!“ през платформата www.stopreklama.net. Гражданите ще получат стикера безплатно и могат да си го залепят на пощенската кутия. Вече са изпратени първите над 100 стикера. По време на кампанията, която ще продължи 15 месеца, ще бъдат раздадени 30 000 стикера.

Ще има и екопосланици, които ще разясняват на хората защо е важно да се намали употребата на хартия и да се откажат рекламите, каза още Табаков. След определен период ще се направи и статистика колко рекламни материали са получавани домакинствата преди и след началото на „СТОП на рекламата“.

/ГИ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 22:19 на 15.08.2022 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация