site.btaКампания „СТОП на рекламата“ започва в София с цел намаляване на хартиените брошури по пощата

Кампания „СТОП на рекламата“ започва в София с цел намаляване на хартиените брошури по пощата
Кампания „СТОП на рекламата“ започва в София с цел намаляване на хартиените брошури по пощата
Снимка: Български икономически форум
По случай седмицата на гората у нас се поставя началото на кампанията „СТОП на рекламата“, която цели да ограничи получаването на нежелани хартиени брошури в пощенските кутии на домакинствата. Това съобщи за БТА Георги Табаков от Български икономически форум, който е информационен координатор на инициативата.

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ГИ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 22:42 на 28.03.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация