site.btaНационалната гвардейска част с урок по родолюбие в столично училище

Националната гвардейска част с урок по родолюбие в столично училище
Националната гвардейска част с урок по родолюбие в столично училище

Химнът на България, изсвирен на живо от Националната гвардейска част, тържествено издигане на българското знаме в двора на училище и поставяне на венец пред паметника на цар Симеон Велики - на това станаха свидетели учениците от училище „Цар Симеон Велики” в Банкя, по повод националния празник на страната 3 март. Това съобщават от училището. 

„За децата е традиция всяка сутрин в училище да слушат българския химн. Но изсвирен на живо от оркестъра на Националната гвардейска част прави въздействието му още по-силно. Нашата цел е да възпитаме у децата уважение към историята и националните ни герои, да изградим отношение и гражданска позиция, както и чиста емоция и любов към родината”, обясни Росица Врабевска, основател на училище „Цар Симеон Велики”, част от Образователен комплекс „Цар Симеон Велики”, цитирана в съобщението.

От Националната гвардейска част внесоха и издигнаха българското знаме и поставиха венец на признателност и почит към отдалите живота си за България на паметника на цар Симеон Велики в двора на училището. Бяха изсвирени на живо и музикалното произведение „Покойници”, с което отдаваме почит на загиналите за честта на родината герои, както и традиционния марш за внасяне на трибагреника „Срещен марш”.

По повод 3 март класовете бяха подготвили и специален проект, посветен на деня и героите от Освобождението, както и отговор на въпроса „Защо обичам България?”. 

„За мен България е големите планини, бистрите замечтани езера, дълбоките гори, синьото облачно небе, ароматните свежи цветя, чистият въздух и забележителната природа. България е най-хубавото място”, сподели второкласникът Ивайло Гарев.

 

/РМ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 22:33 на 28.11.2023 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация