site.btaТаен клиент не е открил нередности в НАП-Русе

BOBSTH 13:52:31 28-02-2017
PP1350BO.018
Русе - НАП - проверка

Таен клиент не е открил
нередности
в НАП-Русе


Русе, 28 февруари /Мартин Пенев, БТА/
Таен клиент е провокирал служителите в офиса на НАП в Русе, но не е открил нередности. Първата за тази година проверка е по специална програма на приходната агенция за контрол на качеството на обслужване на клиентите във всички офиси в страната, съобщиха от НАП в крайдунавския град.
По 26 показателя за наблюдение непознати служители от структурата на териториалната дирекция във Варна са проверили русенските си колеги дали са предоставили на видно място задължителната информация за структурата на НАП, за предлаганите от нея услуги на граждани и фирми, за условията на изчакване, за отношението към клиента при обслужването му и за възможностите за подаване на сигнали.
Ежемесечните проверки по метода "таен клиент" са дългогодишна практика в приходната агенция с доказана ефективност за оптимизиране на работата. Индикация за това е, че в последните две години в специалната кутия за жалби и похвали в русенския офис има само едно предложение за подобряване на условията за изчакване и осем благодарствени писма към служители.
За изминалата година в офиса на НАП в Русе са били обслужени 129 659 клиенти при средно време за изчакване 7,45 минути и средно време за обслужване 6,40 минути, което е под общия норматив от 20 минути в Наредбата за административно обслужване. През 2016 г. служителите от отдел "Услуги за клиенти" в офиса на НАП в Русе са обработили за клиентите 1 904 656 различни видове декларации, удостоверения, заявления, уведомления и други документи, свързани с данъчното и осигурителното законодателство.
/ПП/

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 11:25 на 28.08.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация