site.btaУченици от Радомир се запознаха с работния процес в БТА в рамките на инициативата „Ден на четенето"

Ученици от Радомир се запознаха с работния процес в БТА в рамките на инициативата „Ден на четенето"
Ученици от Радомир се запознаха с работния процес в БТА в рамките на инициативата „Ден на четенето"
Снимка: БТА

Ученици от осми и девети клас на Средно училище „Св. Св. Кирил и Методий“ в Радомир се срещнаха с Милен Миланов, кореспондент на Българската телеграфна агенция (БТА) в Перник. Срещата се проведе в Младежкия културно-информационен център „Европа“ по покана на Община Радомир и в рамките на националната инициатива „Ден на четенето“ под мотото „Радомир чете - Добротата започва от думите“.

Кореспондентът на агенцията запозна младата аудитория с историята на БТА, която през февруари отбеляза 127 години от създаването си, както и с ролята ѝ като централен източник на новини за медии, институции и граждани. Миланов говори за стандартите на професионалната и етична журналистика, които агенцията поддържа, и разказа любопитни моменти от своята практика. Учениците научиха повече за дейността на кореспондентските бюра на БТА в страната и чужбина.

В срещата се включи и заместник-кметът на Радомир Станислава Генадиева, която също има журналистически опит и представи своя професионален път. Разговорът обхвана теми като любимите книги на учениците, разпространението на фалшиви новини и механизмите за достигане на дезинформация до потребителите. По-голямата част от присъстващите заявиха, че се информират основно чрез социалните мрежи, но посочиха, че проверката на информацията от няколко източника остава ключова.

/ЛРМ/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 22:08 на 23.11.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация