site.btaФЕНА: Херцеговина става дестинация за дигитални номади

ФЕНА: Херцеговина става дестинация за дигитални номади
ФЕНА: Херцеговина става дестинация за дигитални номади
Снимка: ФЕНА

Привличането на дигитални номади в Херцеговина - хора, които използват най-модерните технологии за своите бизнес дейности и не са непременно обвързани с едно място -  е една от основните дейности, които трябва да се извършат в рамките на проекта „RECOOPER“ за възстановяване на туристическия сектор в Босна и Херцеговина.

Този проект е съфинансиран от Европейския съюз (ЕС) и правителството на Федерална република Германия чрез проекта „EU4BusinessRecovery“, предаде за БТА агенция ФЕНА, като се позовава на съобщение на Inter Technology Park.

Туристическият и икономически потенциал, с който се свързват дигиталните номади като целева група, е признат от много страни по света, а през последните години и от страните от Западните Балкани, така че Босна и Херцеговина не е изключение.

Географско положение, ниска цена на живот, сигурност, общност, природна красота, културно наследство, гастрономия и различни съоръжения – това са само част от характеристиките на Херцеговина, в които дигиталните номади могат да открият причина да посетят и да останат за известно време.

Проектът „RECOOPER“ се изпълнява съвместно от Търговската камара на Босна и Херцеговина и „Inter TP“ от Мостар от април тази година.

Чрез поредица от дейности проектът ще допринесе за укрепване на капацитета на туроператорите и брандирането на Херцеговина като дестинация за дигитални номади.

 

Чрез първите дейности по проекта 20 микро, малки и средни предприятия, които осигуряват настаняване, хранене, транспорт, разглеждане на забележителности, развлекателни дейности и други, ще имат възможност да участват в семинари, за да научат за потребностите на дигиталните номади, но и да научат какво е дигитален маркетинг, копирайтинг, брандинг и продажби. Те също така ще работят с експерти, за да създадат план за действие, въз основа на който ще могат да адаптират услугите си към нуждите на целевата група.

Проектът предвижда изработването на уеб платформа, където дигиталните номади да намират цялата информация, която им е необходима, за да останат. Чрез нея 20 туроператора ще могат да представят своите услуги.

Проектът е на стойност 13,7 милиона евро и е съфинансиран от ЕС (13 милиона евро) и Федерална република Германия (700 хиляди евро). Изпълнява се от GIZ, МОТ и ПРООН от януари 2021 г. до юни 2023 г.

(Тази информация се разпространява от БТА по договор с агенция ФЕНА)

/ЕЩ/

news.modal.header

news.modal.text

Към 03:35 на 15.08.2022 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация