Представители на държавата и бизнеса се обединиха:
снимка: Христо Касабов/БТА
site.bta"Бранд България" е съвкупност от различни елементи - традиция, история, икономика, а туризмът е един от структуроопределящите сектори


"Бранд България" е съвкупност от различни елементи - традиция, история, икономика. Затова е важно да работим заедно, да налагаме този бранд днес, за да работи той за нас като държава утре. Това каза заместник-министърът на икономиката Николай Павлов
/ЕС/
В допълнение
Избиране на снимки
Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.
Изтегляне на снимки
Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина