Представители на държавата и бизнеса се обединиха:

site.bta"Бранд България" е съвкупност от различни елементи - традиция, история, икономика, а туризмът е един от структуроопределящите сектори

"Бранд България" е съвкупност от различни елементи - традиция, история, икономика, а туризмът е един от структуроопределящите сектори
"Бранд България" е съвкупност от различни елементи - традиция, история, икономика, а туризмът е един от структуроопределящите сектори
снимка: Христо Касабов/БТА
"Бранд България" е съвкупност от различни елементи - традиция, история, икономика. Затова е важно да работим заедно, да налагаме този бранд днес, за да работи той за нас като държава утре. Това каза заместник-министърът на икономиката Николай Павлов

За да прочетете цялата статия

Абонирайте се Влезте във Вашата БТА

Продължете да четете с абонамент

Вижте условията

/ЕС/

В допълнение

Избиране на снимки

Моля потвърдете избраните снимки. Това действие не е свързано с плащане. Ако продължите, избраните снимки ще бъдат извадени от баланса на вашите активни абонаментни пакети.

Изтегляне на снимки

Моля потвърдете изтеглянето на избраните снимката/ите

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 07:41 на 04.06.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация