site.btaБТПП: Индонезия подправя света

БТПП: Индонезия подправя света
БТПП: Индонезия подправя света

Посолството на Република Индонезия в София ще си сътрудничи с индонезийското Министерство на туризма и творческата икономика, както и с Българската търговско-промишлена палата, в провеждането на търговска мисия за индонезийски кулинарни продукти в София от 6-8 ноември 2023 г. Това събитие се организира в рамките на програмата "Indonesia Spice Up the World: Rendang Goes to Europe" и следва посещението на индонезийския министър на туризма и творческата икономика в България през юни 2023 г.

Програмата включва следните мероприятия:

  1. 7 ноември 2023 г., 10:00 - 13.00ч., пресконференция и бизнес представяне в Българската търговско-промишлена палата (ул. "Искър" 9, София, ет. 1, зала А).

Пресконференцията ще бъде официално открита от г-н ЦВЕТАН СИМЕОНОВ, председател на Българската търговско-промишлена палата, и Н. Пр. г-н ИУАН БОГАНАНТА, извънреден и пълномощен посланик на Индонезия в България. Тя ще бъде последвана от представяне на индонезийски компании и двустранни срещи.

  1. 8 ноември 2023 г. - търговски посещения в различни български търговски обекти.

Целевата група на търговската мисия включва: известни български дистрибутори, търговци на дребно и едро, кулинарни специалисти и ресторантьори. На събитието ще участват шест индонезийски производители, които ще представят своите кулинарни продукти: Кокос Саса, кокосова палмова захар Mahorahora, кафе Alko, чай Walini и чай Murni. Всички са добре дошли да установят индивидуални контакти и да се запознаят с продуктите на място.

Като стратегия за популяризиране на индонезийските подправки и кулинарни продукти както в България, така и в чужбина, тази търговска мисия си поставя за цел да отвори по-големи възможности за налагане на индонезийските продукти на българския пазар. Успоредно с това тя ще стимулира създаването на повече индонезийски ресторанти и ще ги насърчи да имат добър имидж и управление, за да могат индонезийските преработени храни и подправки да придобият по-голяма популярност на световната сцена.

Програмата "Индонезия подправя света" е съвместна програма с участието на всички заинтересовани страни за популяризиране на индонезийското кулинарно изкуство. Целта на програмата е да достигне стойност на износа от 2 млрд. щатски долара до 2024 г. и да насърчи отварянето на четири хиляди индонезийски ресторанта в чужбина.

Списък с индонезийските фирми:

SASA - PT Rodamas Inti Internasional

Саса е една от най-известните и предпочитани марки в Индонезия. Продуктовата гама на Sasa включва подправено брашно, мононатриев глутамат, бульон, смеси от подправки, сос от люти чушки, доматен сос и кокосова сметана, които са предназначени да придават вкус на ястията. Sasa ще се съсредоточи върху маркетинга на своите кокосови продукти, кокосова сметана.

ALKO COFFEE - PT Alko Sumatra International

Създадена през 2017 г. с подкрепата на програмата за подкрепа на WWF, ALKO цели да предостави знания и технологии във връзка със земеделието и кафето на земеделците от региона на планина Керинчи, с цел да увеличи техния производствен капацитет, качество и стойност на продукта, да разшири глобалния пазар (износ), както и да насърчи природозащитни мерки и подкрепата на общността. Alko Kopi продава продукти от Керинчи Арабика Кафе, отглеждани в почвата на вулкана на височина от 1350 до 1650 метра над морското равнище. Отгледани в подножието на планината Керинчи Джамби. Внимателно обработени от преработвателите в кооператива Alko Kerinci.

ПАЛМОВА ЗАХАР MAHORAHORA

Mahorahora е социално-предприемачески стартъп в областта на селското стопанство, който се фокусира върху овластяването на фермерите и общностите да произвеждат качествена захар от аренга, която е подходяща както за местните, така и за световните пазари.

Активно овластяване на местните фермери и общности, усъвършенстване на селскостопанските продукти и осигуряване на добавена стойност по цялата верига на доставки, за да се подпомогне подобряването и укрепването на индонезийската икономика. Да предлагаме вкусни и здравословни продукти.

Чай WALINI

Walini Tea е един от чаените продукти, собственост на PT Perkebunan Nusantara VIII, която е най-големият производител на чай в Индонезия.

Чаените плантации на PTPN VIII са разположени на територията на провинция Западна Ява и са сертифицирани по ISO 9001: 2000, ISO 22000, Rainforest Alliance (RA), Ethical Tea Partnership (ETP), UTZ, Halal и Food and Drug Administration (BPOM).

Walini е името, взето от наименованието на фабриката за преработка на чай, разположена в градината Rancabali, Чиуидей, Регион Бандунг, Западна Ява. Walini е търговска марка чай на дребно от 2002 г. насам. До ден днешен, чаят Walini е все още налице сред своите почитатели.

MURNI

Murni е компания, създадена през 2012 г. и разположена в Белитунг. Murni произвежда бял пипер, черен пипер и кафе с черен пипер. Белият и черният пипер се отглеждат на височина между 300 и 1100 метра над морското равнище. Пиперът от Белитунг е по-пикантен в сравнение с пипера от другите региони. Murni дава възможност на производителите на пипер в Белитунг, като по този начин осигурява социални и финансови ползи за местните производители на пипер.

LA MORINGA /моринга/-производство на преработени хранителни продукти с моринга: бисквити, крекери с кашкавал, шоколад, чай, зърнена напитка на прах; производство на козметични продукти с моринга: лосион за тяло, олио.

 

Програма на събитието

news.modal.header

news.modal.text

Към 17:10 на 12.05.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация