site.btaЦентрална избирателна комисия – Решение № 4179


Р Е Ш Е Н И Е
№ 4179
София, 10 април 2025 г.
ОТНОСНО: определяне на изпълнител на Обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3, т. 2 от Закона за обществените поръчки с предмет: „Периодична доставка на канцеларски материали, офис принадлежности и тонери за принтери за нуждите на Централната избирателна комисия“, с три обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности“, Обособена позиция № 2: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки“, Обособена позиция № 3: „Доставка на тонери за принтери“, публикувана в Регистъра на обществените поръчки на 14 март 2025 г., уникален номер на поръката 04312-2025-0001
На основание чл. 192, ал. 4 ЗОП, чл. 57, ал. 3 ИК и във връзка с решение на ЦИК № 4165 от 13 март 2025 г., протокол от работата на комисията, Заповед № 09-АД/01.04.2025 г. на председателя на ЦИК за назначаване на комисия за разглеждане и оценка на получените в срок оферти и за класиране на участниците във възлагането на обществена поръчка с предмет: „Периодична доставка на канцеларски материали, офис принадлежности и тонери за принтери за нуждите на Централната избирателна комисия“, с три обособени позиции: Обособена позиция 1 „Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности“, Обособена позиция № 2: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки“, Обособена позиция № 3: „Доставка на тонери за принтери“ и предвид следните мотиви:
Възлагането на обществена поръчка е по реда на Глава двадесет и шеста ЗОП „Събиране на оферти с обява“. Процедурата е проведена при условията на чл. 187, ал. 2 ЗОП.
До изтичане срока за подаване на оферти са подадени по:
Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности“ шест оферти;
Обособена позиция № 2: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки“ три оферти;
Обособена позиция № 3: „Доставка на тонери за принтери“ десет оферти.
Участникът ОФИС СТИЛ БЪЛГАРИЯ ЕООД е отстранен от участие по Обособена позиция № 1, Обособена позиция № 2 и Обособена позиция № 3 на основание чл. 107, т. 5 ЗОП.
Комисията, назначена със Заповед № 09-АД/01.04.2025 г., извърши класиране, съобразно критерия за възлагане „най-ниска цена“:
По Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности“:
На първо място ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД с предложена цена – 6099,45 лв., без ДДС;
На второ място ВТ - Трейд ЕООД с предложена цена – 6630,40 лв., без ДДС.
По Обособена позиция № 2: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки:
На първо място ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД с предложена цена – 1589,25 лв., без ДДС;
На второ място ТРАНС КО 04 ЕООД с предложена цена – 2726,80 лв., без ДДС.
По Обособена позиция № 3: „Доставка на тонери за принтери“:
На първо място ТРАНС КО 04 ЕООД с предложена цена 31 468,41 лв., без ДДС;
На второ място АТС-БЪЛГАРИЯ ООД с предложена цена 34 367,00 лв., без ДДС.
Предвид извършения подбор на участниците, отразен в протокола от работата на комисията, определена със Заповед № 09-АД/01.04.2025 г. и предложените в офертите на участниците условия за изпълнение на поръчката Централната избирателна комисия
Р Е Ш И:
ОБЯВЯВА класирането на участниците в обществената поръчка с предмет: „Периодична доставка на канцеларски материали, офис принадлежности и тонери за принтери за нуждите на Централната избирателна комисия“, с три обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности“, Обособена позиция № 2: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки“, Обособена позиция № 3: „Доставка на тонери за принтери“ по обявения критерий за възлагане икономически най-изгодната оферта – „най-ниска цена“:
По Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности“:
Първо място ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД с предложена цена – 6099,45 лв., без ДДС;
Второ място ВТ - Трейд ЕООД с предложена цена – 6630,40 лв., без ДДС.
По Обособена позиция № 2: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки“:
Първо място ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД с предложена цена – 1589,25 лв., без ДДС;
Второ място ТРАНС КО 04 ЕООД с предложена цена – 2726,80 лв., без ДДС.
По Обособена позиция № 3: „Доставка на тонери за принтери“:
Първо място ТРАНС КО 04 ЕООД с предложена цена – 31 468,41 лв., без ДДС;
Второ място АТС-БЪЛГАРИЯ ООД с предложена цена – 34 367,00 лв., без ДДС.
ОПРЕДЕЛЯ за изпълнител на обществената поръчка по Обособена позиция № 1 класираният на I място участник: ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД, ЕИК: 201380867, със седалище и адрес на управление: Западна промишлена зона, ул. „Уста Кольо Фичето“ № 17, гр. Варна.
МОТИВИ:
Участникът ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД е класиран на първо място, съобразно критерия за възлагане „най-ниска цена“, а документите, свързани с личното му състояние и критериите за подбор са редовни и удостоверяват годността им за изпълнение на обществената поръчка.
ВЪЗЛАГА ИЗПЪЛНЕНИЕТО на дейностите по Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности“ на участника ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД, ЕИК: 201380867.
УПЪЛНОМОЩАВА председателя на Централната избирателна комисия да подпише с определения за изпълнител участник ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД договор за изпълнение на Обособена позиция № 1 „Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности“.
ОПРЕДЕЛЯ за изпълнител на обществената поръчка по Обособена позиция № 2: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки“ класираният на I място участник: ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД, ЕИК: 200664302, със седалище и адрес на управление: ул. „Райко Даскалов“ № 16, гр. Попово.
МОТИВИ:
Участникът ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД е класиран на първо място, съобразно критерия за възлагане „най-ниска цена“, а документите, свързани с личното му състояние и критериите за подбор са редовни и удостоверяват годността им за изпълнение на обществената поръчка.
УПЪЛНОМОЩАВА председателя на Централната избирателна комисия да подпише с определения за изпълнител участник ОФИС ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕООД договор за изпълнение на Обособена позиция № 2 „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки“.
ОПРЕДЕЛЯ за изпълнител на обществената поръчка по Обособена позиция № 3: „Доставка на тонери за принтери“ класираният на I място участник: ТРАНС КО 04 ЕООД, ЕИК: 131230324, със седалище и адрес на управление: бул. „Цариградско шосе“ № 139, гр. София.
МОТИВИ:
Участникът ТРАНС КО 04 ЕООД е класиран на първо място съобразно критерия за възлагане „най-ниска цена“, а документите, свързани с личното му състояние и критериите за подбор са редовни и удостоверяват годността им за изпълнение на обществената поръчка.
УПЪЛНОМОЩАВА председателя на Централната избирателна комисия да подпише с определения за изпълнител участник ТРАНС КО 04 ЕООД договор за изпълнение на Обособена позиция № 3: „Доставка на тонери за принтери“.
ОТСТРАНЯВА на основание чл. 107, т. 5 ЗОП, участника ОФИС СТИЛ БЪЛГАРИЯ ЕООД, ЕИК: 201663096 по Обособена позиция № 1, Обособена позиция № 2 и Обособена позиция № 3.
МОТИВИ:
Участникът е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените от възложителя условия за изпълнение на поръчката.
На основание чл. 192, ал. 4 ЗОП утвърденият протокол от работата на комисията, в един и същи ден, да се публикува в Регистъра на обществените поръчки, профила на купувача и да се изпрати на участниците.
ПРЕДСЕДАТЕЛ:
Камелия Нейкова
СЕКРЕТАР:
Севинч Солакова
ЕС/НТ
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина