site.btaОбластен информационен център – Търговище: Община Търговище обявява конкурс за избор на експерт


Община Търговище обявява конкурс за избор на експерт „Информационно обслужване и услуги” в Областен информационен център (ОИЦ) - гр. Търговище, при следните условия:
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образователно-квалификационна степен: висше образование, степен „бакалавър“;
- Професионален опит: минимум 1 година опит в разработването, изпълнението, мониторинга, контрола и/или реализацията на поне един проект с финансиране от ЕС и/или по други програми, опит в предоставянето на информационни услуги, в организирането и провеждането на информационни събития, семинари конференции и др.
Допълнителна квалификация:
- Компютърна грамотност - MS Office, Internet, други софтуерни продукти.
- Владеене на най-малко един работен език на Европейския съюз (английски език, френски език и/или немски език) (доказва се с диплома или сертификат за владеене на определено ниво); ползването на друг от официалните езици на ЕС на работно ниво е предимство.
- свидетелство за управление на МПС, категория “В”;
- Основни задължения по длъжностна характеристика:
Основни задължения и отговорности:
- Извършва информационни и експертни дейности в сътрудничество с останалите членове на екипа на ОИЦ, възложени му пряко от управителя на центъра, от ръководителя на проекта, или от представител на дирекция ЦКЗ в МФ, след съгласуване с управителя на ОИЦ;
- Участва в експертния състав към регионалните съвети за развитие (звено за медиации или звено за публични консултации) във връзка с прилагането на интегриран териториален подход в България през периода 2021 г. - 2027 г. и изпълнението на интегрирани териториални инвестиции;
- Предоставя необходимата основна и специфична информация за СП и програмите, финансирани от ЕСИФ и ЕФСУ, предоставяна по телефон, електронна поща и/или на място в ОИЦ;
- Разпространява информация и документи по открити процедури по програмите, съфинансирани от ЕСИФ и ЕФСУ;
- Предоставя информация на потенциалните бенефициенти за възможностите за кандидатстване по програмите, съфинансирани от ЕСИФ и ЕФСУ;
- Предоставя пълен и безплатен достъп до необходимата информация и/или насоки за използването на информацията на заинтересованите лица във връзка с всички процедури и програми, свързани с енергийната ефективност, енергийното обновяване на сградния фонд в съответствие с европейското и националното законодателство;
- Предоставя информационна подкрепа за програмите на пряко управление от ЕК, информация за функционалностите на електронното приложение към „Официалния вестник" на ЕС - Tender Electronic Daily, както и информация за публикуваните обявления за възлагане на обществени поръчки в други държави членки и такива, обявени от институциите на ЕС;
- Разпространява безплатни информационни материали, издавани от ЕК, други европейски институции, УО, произведени по проекти, съфинансирани от ЕСИФ или ЕФСУ;
- Разпространява обща информация за политиките на ЕС и информация и информационни материали за областта;
- Събира и обобщава информация за добри практики и представя на прекия си ръководител. Предоставя информация за добри практики на потенциални бенефициенти;
- Сътрудничи на управляващите органи и междинните звена на програмите, съфинансирани от ЕСИФ и ЕФСУ по повод на предоставяната от ОИЦ информация.
- Участва в координационни срещи, обучения и обучителни пътувания.
Специфични задължения:
- Осигурява предоставянето на информационни и експертни услуги от ОИЦ, в т.ч. отговор на въпроси и/или при необходимост препращане към други специализирани източници на информация;
- Предоставя възможност за ползване на място в ОИЦ на специфична литература и информационни ресурси от заинтересовани лица;
- Съдейства на представителите на целевите групи при предоставянето на информационни услуги чрез Интернет, в т.ч. достъп до компютър и съответната периферна техника;
- Отговаря за разпространението на информация относно организирани от ОИЦ специални събития за популяризиране на програмите, съфинансирани от ЕСИФ и ЕФСУ на съответната територия - семинари, посещения, лекции и др., съобразени със специфичните нужди на областта;
- Обезпечава изискуемото техническо използване на видео екрани, излъчващи филми, популяризиращи ЕСИФ и ЕФСУ в ОИЦ;
- Обезпечава проучвания „на терен” и други социологически проучвания, провеждани сред целевите групи по проекта на територията на областта, съгласувано с управителя на ОИЦ;
- Участва редовно в ежемесечните заседания на екипа на ОИЦ и ръководителя на проекта за преглед, планиране и координация на оперативната дейност;
- Използва по предназначение базата данни за нуждите на информационната мрежа на ОИЦ. След съгласуване с Управителя на ОИЦ въвежда актуална и точна информация в рамките на своите компетенции и права за достъп до мрежата;
- Своевременно, след съгласуване с управителя на центъра, предоставя информация на и дирекция ЦКЗ в МФ в изискуемия формат и срок;
- Спазва професионална етика при изпълнение на своите функции и трудови задължения и не се ангажира с никакви дейности, които могат да се отразят отрицателно върху имиджа на ОИЦ и проекта;
- Активно участва в обучения и други инициативи, организирани от дирекция, МРРБ, ЕК и други организации, насочени към усъвършенстване на компетентността му и развитие на личните му професионални умения.
- Отнася се към материалната база и оборудването на ОИЦ с грижа на добър стопанин;
- В цялостната си дейност спазва изискванията на Процедурния наръчник за работата на 27-те ОИЦ както и Процедурните правила на регионалните съвети за развитие за изпълнение на функциите на ОИЦ по чл. 19, ал. 1, т. 3 от Закона за регионалното развитие.
- Необходими документите, които кандидатите предоставят са:
- Професионална автобиография на български, в Europass формат по образец, достъпна на: http://europass.cedefop.europa.eu/img/dynamic/c1344/type.FileContent.file/CVTemplate bg doc;
- Документи, доказващи образователната степен - копие от диплома и приложенията към нея;
- Документи, доказващи квалификация и умения - копия от трудови/граждански договори,
трудови/служебни/осигурителни книжки/сертификати/удостоверения/референции и др. документи, доказващи изпълнение на изискванията;
- Документи, доказващи минимален експертен опит - копия от трудова/служебна или осигурителна книжка, копия от договори/длъжностни характеристики за работа по проект(и) и др. документи, доказващи изпълнение на изискванията.
- Провеждане на конкурса: Конкурсът ще се проведе на три етапа - по документи, писмен тест и интервю. Кандидатите подават документите лично или чрез пълномощник. Конкурсна комисия преглежда документите и допуска до участие в конкурса само кандидатите, отговарящи на минималните изисквания за заемане на длъжността. Допускат се лица, представили всички необходими документи.
- Вид на договора: Срочен трудов - 8 часов работен ден
- Срок на договора: до 31.12.2029 год.
- Размер на основната заплата: 3285.00 лв.
- Място за подаване на документите: Община Търговище, пл. „Свобода“, Център за административно обслужване (работно място 5 и 6) всеки работен ден от 08.30 до 17.00 часа. Документите се подават в запечатан плик с надписани име на кандидата, телефон и е-мейл за връзка и позицията за която се кандидатства
- Срок за подаване на документите: 30 дни след датата на публикуване на обявата на интернет страницата на Община Търговище: https://www.targovishte.bg , както и на Единния информационен портал за Структурните фондове на ЕС в България: www.eufunds.bg - до 04.09.2025г., включително.
Документи, подадени след обявения срок, не се допускат до разглеждане.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до следващия етап кандидати ще бъдат публикувани на интернет страница на Община Търговище: https://www.targovishte.bg, както и на Единния информационен портал за Структурните фондове на ЕС: www.eufunds.bg
Потвърждение
Моля потвърдете купуването на избраната новина