Комисия за защита на потребителите – Прессъобщение

site.btaКЗП: Правилна реакция на потребител, който си знае правата

КЗП: Правилна реакция на потребител, който си знае правата
КЗП: Правилна реакция на потребител, който си знае правата

В КЗП постъпи поредна жалба от  потребител, който описва случай с подвеждаща реклама относно цената на стока в социалните мрежи. В случая, стъпките в рекламата насочват потребителя да въведе промокод, за да получи отстъпка за висок клас техника. След въвеждане на въпросния промокод, се  оказва, че отстъпката не е в рекламирания размер. Говори по телефона с търговеца и получава обяснение, че обявената отстъпка е техническа грешка. Свързва се и писмено с магазина с молба за уточнение как да завърши поръчката на обещаната цена. Отговор няма, но в резултат на адекватните действия на потребителя, търговецът незабавно сваля заблуждаващата реклама и коригира условието за намаление. 

КЗП дава случая като пример за поведение, каквото би трябвало да има всеки един от нас, търсейки правата си като потребител.

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 09:49 на 26.04.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация