Община Варна – Прессъобщение

site.btaОбщина Варна организира образователен форум с акцент върху ролята на изкуствения интелект в живота на младите хора

Община Варна организира образователен форум с акцент върху ролята на изкуствения интелект в живота на младите хора
Община Варна организира образователен форум с акцент върху ролята на изкуствения интелект в живота на младите хора

Община Варна организира Четвъртия международен образователен форум „Образованието през парадигмата на хуманизма и изкуствения интелект“. Той ще се проведе в периода между 2-и и 3 септември 2024 г. в партньорство с Министерството на образованието и науката, Националното сдружение на Общините в Република България и ИКТ Клъстер Варна. В организацията на форума участват образователните институции в града, включително и варненските университети. 

Събитието ще се проведе в зала „Аула“ на Икономическия университет. В него ще се включат работодателските и синдикални организации в сферата на образованието – Съюзът на работодателите в системата на народната просвета, Сдружението на директорите в средното образование, Синдикатът на българските учители и Независимият учителски синдикат. 

За поредна година конференцията ще даде възможност да се разискват теми, свързани с иновациите и дигиталните решения в образованието, за постигане на хармония между преподаване и ролята на изкуствения интелект в живота на младите хора. Ученици и студенти от Варна ще презентират индивидуални и екипни изследователски проекти и практики, софтуерни и хардуерни разработки. 

Целта е форумът да се утвърди като ежегодно образователно събитие за споделяне на опит, иновации и компетенции като част от стратегията за развитие на Варна като град на знанието и желано място за кариерно развитие и професионално усъвършенстване.

Форумът ще се проведе в хибриден формат – присъствено и онлайн. Повече информация за събитието можете да намерите на официалната му https://edfor.varna.bg

 

 

news.modal.header

news.modal.text

Към 01:55 на 18.06.2024 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация