Община Ловеч – Прессъобщение

site.btaОбщина Ловеч: Кметът внася ново предложение за структура на общинската администрация

Община Ловеч: Кметът внася ново предложение за структура на общинската администрация
Община Ловеч: Кметът внася ново предложение за структура на общинската администрация
Снимка: Пресцентър

Ново предложение за численост и структура на общинската администрация внася за разглеждане в общинския съвет кметът Страцимир Петков. Предложението включва трима зам.-кметове, шест дирекции и шест самостоятелни отдела. 

На пряко подчинение на кмета е дирекция „Проекти и програми“ с два отдела и 18 щатни бройки, два самостоятелни отдела – „Мобилност, контрол и сигурност“ (13 щатни бройки) и „Връзки с обществеността и протокол“ (3 бр.), както и звеното за вътрешен одит (2 бр.). За дейността на дирекция „Местни приходи“ – 17 щатни бройки, без отдели, както и дирекция „Бюджет и финанси“ (с два отдела и 19 щатни бройки) отговаря зам.-кметът по финанси. В неговия ресор е още самостоятелният отдел „Общинска собственост“ (7 бр.). В ресора на зам.-кмета по строителство и околна среда е дирекция „Техническа инфраструктура, устройство на територията и околна среда“ с два отдела и служители в дирекцията и обща численост 25 щатни бройки. Зам.-кметът по хуманитарни дейности отговаря за дирекция „Образование, здравеопазване, култура и спорт“ – два отдела, 18 бр. 

Дирекция „Административноправно и информационно обслужване“ е без отдели, с 23 щатни бройки, за дейността й отговаря секретарят на Общината.

В структурата са още главният архитект, кметовете на кметства (20 бр.) и кметските наместници (14 бр.) – на пряко подчинение на кмета на Общината, както и специалистите по административно-финансовото обслужване в кметствата. 

Предлаганата промяна касае преориентиране на структурни звена. Общата численост е 206 щатни бройки, от които 135 с държавно финансиране и 71 дофинансирани с местни приходи. Числеността на персонала в общата администрация е 58 бр., в специализираната – 108 бр. 22 са ръководните длъжности – секретар, главен архитект, 7 в общата администрация, 13 в специализираната. Предложението е разработено според Наредбата за прилагане на класификатора на длъжностите в администрацията, спазени са изискванията за структуриране на дирекциите и отделите в специализираната администрация, както и за числеността на персонала в общата и специализираната администрация, съобразен е нормативът за ръководните длъжности.

Предложението влиза на сесия на 25 април, утре ще бъде разгледано от постоянните комисии на общинския съвет. 

БТА публикува този текст съгласно чл. 5, ал. 1, т. 3 и ал. 3 от Закона за Българската телеграфна агенция

Потвърждение

Моля потвърдете купуването на избраната новина

Към 04:10 на 22.11.2025 Новините от днес

Тази интернет страница използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на интернет страницата.

Приемане Повече информация